maanantai 2. marraskuuta 2009

Tunnustuksia


Sain ihanalta Hannan sopan Hannalta Kreativ blogger -tunnustuksen. Tunnustuksen mukana tulee haaste, jossa pyydetään kertomaan seitsemän tunnustusta. Hanna kertoi omat keittiötunnustuksensa, tässä siis vuorostaan minun:

1. Olen myöhäisherännäinen ruoanlaiton suhteen. Asuessani yksin omistin vain kahvinkeittimen ja pienen kattilan, koska en milloinkaan laittanut ruokaa, vaan söin pääasiassa ravintoloissa.

2. Unelmieni keittiössä on paljon tilaa, iso ruokapöytä, suuri kaasuliesi ja kaksi erikokoista uunia. Ja tietysti kasapäin ihania astioita.

3. Lapsena söin vain muutamaa ruokalajia, joita äitini erikseen valmisti minulle. Olen aikuisena opetellut syömään esim. juustoja, kalaa, rapuja,...

4. Rakastan hyvää ruokaa, mutta myös Mäkkärin roskaruokaa. Aika ajoin on pakko saada Big Mac.

5. Inhoan kaikenlaista perkaamista. Siksi ostan kalat, kanat ja muut aina fileinä. Tai lahjon jonkun muun "tekemään likaisen työn".

6. Haaveilen aina tietyin väliajoin oman kahvilan perustamisesta. Kerran löysin jo sopivan tilankin ja selvitin rahoitusta, mutta hanke kaatui uskalluksen puutteeseen. Ehkä joskus..

7. Haluaisin leipoa enemmän. Leipominen on kuitenkin kaikkine vatkaamisineen ja vaivaamisineen jotenkin hankalan oloista ja aikaavievää. Ehkä voisi lämmitellä vanhanajan lauantai on leipomispäivä -meiningin.

Tunnustukseen kuuluu, että se annetaan eteenpäin. Minä toivon lukevani ruokaisia tunnustuksia seuraavista blogeista:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...